czech crystal czech chandeliers crystal chandeliers bohemian chandeliers bohemia glass bohemian glass chandeliers crystal glass
ČeskyEnglish
Fulltext:    SEARCH
New items and discounts. Shopping basket0,00 EUR, incl. VAT    

Catalogue arranged according to manufacturers.
Display in the form of cards.
 
 

Macromedia Flash Player

MasterCard SecureCode
Verified by VISA
Maestro MasterCard

VISA Electron  VISA

FedEx DPD
Ceska Posta

Maximus.cz


 Reklamační řád firmy Maximus® - Michal Macek
Poškození vzniklé přepravou zásilky
Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, je povinen do 24 hodin informovat prodejce e-mailem: prodej@svitidlatoplight.cz. Prodávající zajistí co nejrychlejší výměnu. Po této lhůtě nelze poškození reklamovat
 
Závada při prvním použití výrobku
Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:
  • zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující,
  • zboží je skladem (jinak není výměna možná)
 
Reklamace v záruční době
Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté co vady zjistil. Podmínkou pro převzetí reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 24 měsíců. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci. Prodejce zajistí opravu nebo výměnu vadné zboží nejpozději do 30ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.
 
Postup při reklamaci
  • Kupující si vytiskne a vyplní Reklamační formulář, formulář ke stažení zde (.doc, 32 kB).
  • Kupující oznámí reklamační událost e-mailem na sales@maximus.cz, na který zašle vyplněný reklamační formulář.
  • Kupující na vlastní náklady osobně či prostřednictvím přepravní služby dopraví zboží spolu s kopií faktury a vyplněným reklamačním formulářem na adresu prodávajícího. Zboží nelze zaslat na adresu prodávajícího na dobírku, taková zásilka nebude převzata.
  • Kupující je povinen vracené zboží dobře zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, za případné poškození zboží během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Doporučujeme zásilku nechat pojistit.

O zahájení reklamačního řízení bude zákazník informován e-mailem.

 

 
 
<< Zpět
 

© Copyright 2000-2002 Maximus®, AMstudio